El Programa “ Be an Entrepreneur ” s’estén a Catalunya al Gener

Pàgina inicial/Noticies/El Programa “ Be an Entrepreneur ” s’estén a Catalunya al Gener

El Programa “ Be an Entrepreneur ” s’estén a Catalunya al Gener

Al gener, la Fundació Escola Emprenedors iniciarà el seu Programa Emprenedors, no només en tres nous centres de Barcelona (INS Pablo Ruiz Picasso Fundació Prat i Centre Xavier), sinó també a Santa Coloma, Sabadell, Amposta, Roses i Ripoll. Uns 430 alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius es beneficiaran d’aquesta formació que fomenta el caràcter emprenedor mitjançant una exclusiva i innovadora metodologia que fomenta tenir iniciativa i enforteix l’autoestima i la confiança. Agraïm a totes aquesta escoles la seva aposta pel foment de l’emprenedoria com a efecte incentiu de la creativitat i de la innovació.

By |2014-06-05T09:53:35+00:00gener 24th, 2013|Noticies|0 Comentaris

About the Author: